It's all that you want, but nothing you'd expect.
Home
2013/09/19
American’s top five Favorite Brand 2013
Brands are back in fashion.
Brands are back in fashion. Their importance to consumers has increased 10-fold since 1996. Nike, Burberry and J. Crew are on the rise, and Ralph Lauren and Banana Republic are losing ground.
ニューヨークのブランドリサーチ企業が、米国消費者のショッピング調査を発表した。調査会社は1996年から17年間調査を行っている専門企業で、2013年は21~65歳の男女7,500人を対象に調査を行い、結果が9月15日に発表された。調査はクロージングのショッピングで、重視するブランドやロゴをアンケート調査したものである。結果は、ブランドの最新業績とよく対応している。
More
0 件のコメント:
コメントを投稿
次の投稿
前の投稿
ホーム
登録:
コメントの投稿 (Atom)
0 件のコメント:
コメントを投稿