2013/11/21

adidas Falls Further Behind Nike


adidas Groups new Central Distribution Centre (CDC) in Osnabrück, Germany.
かつてのようにサッカー選手や、オリンピックのアスリートを相手にハイテクプロダクトを販売していれば良かった時代は終わった。IT産業でメインフレーム(大型コンピューター)がPCに代わり、さらにハードウエアメーカーからソフトウエアデベロッパー(Microsoft)、次いでヴァーチャルメディア(Google)のユニフォームに変わったように、スポーツブランドの世界でも新しい時代が始まりつつある。 続く・・・
During the third quarter of 2013, adidas group sales were stable on a currency-neutral basis. From a regional perspective, currency-neutral revenues in Western Europe decreased 6 percent. In European emerging markets, currency-neutral sales increased 2 percent. Group sales in North America were down 5 percent on a currency-neutral basis. In Greater China, group sales were up 9 percent on a currency-neutral basis. Currency-neutral revenues in other Asian markets increased 4 percent. In Latin America, currency-neutral sales grew 12 percent........More


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